Den perfekta Julklappen

En mjuk och gosig, vacker pashminasjal i favoritfärgen är vad många önskar sig. Det är den perfekta presenten att ge bort för den passar de flesta och är väldigt värmande i vintermörkret.
Hos Mypashmina finns det sjalar i över 100 färger att välja mellan. Det finns även olika storlekar och modeller, men den mest klassiska är pashminan i 70% cashmere och 30% silke i storleken 70x200cm. Den är mest mångsidig för den kan användas både som halsduk och man kan svepa den kring axlarna när man vill ha något snyggt till klänningen. Silket i sjalen gör den vackert glänsande och cashmeren gör den varm och mjuk.

100% cashmere är lite fluffigare och mysigare och passar bra om man vill ha nåt riktigt mjukt och gosigt på vintern.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har själv ett antal Klassiska pashminasjalar, men har svårt att sälja dem.Så jag undrar om du vill köpa dom av mig sedan sälja dem vidare själv för jag tog en titt på hemsidan och de säljs ju dyrare där.

2011-03-16 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0