Sjysst feedback

Blev väldigt glad när jag såg dessa kommentarer om Mypashmina :)

Butiksdatabasen:

2008-12-15
Frälst
Deras produkter är lysande! Eleganta, bra passform, klassiska - ja helt enkelt fantastiska. Däremot rekommenderar jag att låna hem/köpa deras färgkarta då färgen på hemsidan inte riktigt stämmer med färgen i verkligheten. Har spenderat åtskilliga tusenlappar på deras produkter och det är värt varje krona. Rekommenderas varmt!

Recension av frälst den 2008-12-15 10:53:42: Betyg: 5 Rubrik: Lysande! Kommentarer: Klassiska, snygga, eleganta plagg med hög kvalitet och bra passform. Jag är frälst och har spenderat åtskilliga tusenlappar på deras produkter. Jag var skeptisk i början kring att handla tröjor på nätet men chansade och jag är idag otroligt glad över att jag gjorde det. Kan rekommendera att man lånar hem/köper deras färgkarta då det är svårt att se hur färgerna faktiskt ser ut på deras hemsida.

Samma person hade även skrivit på MiaShopping
Recension av frälst den 2008-12-15 10:53:42: Betyg: 5
Rubrik: Lysande! Kommentarer: Klassiska, snygga, eleganta plagg med hög kvalitet och bra passform. Jag är frälst och har spenderat åtskilliga tusenlappar på deras produkter. Jag var skeptisk i början kring att handla tröjor på nätet men chansade och jag är idag otroligt glad över att jag gjorde det. Kan rekommendera att man lånar hem/köper deras färgkarta då det är svårt att se hur färgerna faktiskt ser ut på deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0